Limited Edition

Alla inlägg under december 2010

Av Felicia larsson - 31 december 2010 12:28

HEJ!

litttttee bilder på mig!!!! 8D

       hahah!!!!! XD

   XP   coola jag hahah XD  

NICE!

  

8D 

och man ser litttte av min franska manikyr!


hahaahh xp bye bye bye!!!!!!!!!!!!!!!!

kramis! <3

Av Felicia larsson - 31 december 2010 11:53

HEJ!

Igår gjorde jag fransk manikyr det tog hela dan jag är helt seri!

ela fal på höger handen jag fick göra om flera gånger jag är höger hänt så det var svårt men till slut så klarade jag det!

Det blev urrrr snyggt!

NICE!                                             8D XD


Av Felicia larsson - 10 december 2010 15:53

hej!

jag kom hem för ett tag sedan och har väldigt tråkigt så jag bloggar nu och även är jag online på msn och facebook det är ju nice  

vad ska man göra nu då blogga kan man ju altid gjör!

men nu lysnar jag även på spotify!   jag gör mycket samtidig men det är ju så man ska göra! det är roligast! haha jag har tråkigt! men nu ska jag göra något annat så hej då bloggen!  


Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards