Limited Edition

Alla inlägg under juni 2011

BAD

Av Felicia larsson - 30 juni 2011 09:53

HEJ!

Nu blir det att åka på utebadet med Petra!

Så det blir kul och det kommer nog vara mycke folk efters som att det är varmt i dag men det hindrar inte mig från att ha kul. Mycke sol och bad!   :)


TV!

Av Felicia larsson - 16 juni 2011 19:41

HEJ!

Idag har jag inte gjot så mycke men nu blir det att se på tv!

Och det blir Fyra bröllop Tv4....

 

HEJ DÅ!     

Av Felicia larsson - 15 juni 2011 15:24

HEJ!

Nu kommer det lite bilder från natur och så vidare.

                       OCH bilder från skolavslutning och Nationaldagen...

                             

Och nu drar det av mot systerns dagis det blir grilning!

Och så vidare..... Men HEJ DÅ!  ;)   

Av Felicia larsson - 15 juni 2011 15:11

HEJ!

Har varit ute och fotat backsidan på växter och bär mm..!

          

  

HEJ DÅ!  ;)  

Av Felicia larsson - 15 juni 2011 14:10

HEJ!

Nu har jag jobbat klart och nu har man 3500kr till semestern!

Efter som jag inte har skrivit att jag skulle sommar jobba så gör jag det nu!

Men nu är jag klar har målat inuti ett garag i tre dagar och måladet tog fem timmar varja dag!   Men äntligen kart och fick 50 kr i timmen och fick 1000 kr till slut stålt man får vara!!  :)

  Money in my   

HEJ DÅ!!   

Av Felicia larsson - 6 juni 2011 11:05

  HEJ!

Idag är det Sveriges  nationaldagen!

så här kommer lite bilder typ flagga och färgerna:

       

Så nu ska det bli firande av Sveriges nationaldagen!  :)

HEJ DÅ!      

Av Felicia larsson - 5 juni 2011 19:40

Hej!

Här kommer Videos från tävlingen:


 
 
 

Resten av den här videon får ni inte se för jag pratade för mycke i bakrunden!

Så HEJ DÅ!  :)   

Av Felicia larsson - 5 juni 2011 18:26

HEJ!

Idag har jag kommit från Pieå har kampat med familjen jag har varit på dragway race och tittat på när Robin tävlar det var roligt men så klart så ska det börja regna men slutade efter ett tag!  

Blider från tävlingen:

Heja Heja!  :)

            


 


 


 

  



               Massor med snygga bilar! :)

 Och så några blider från campingen:

       

Ja också en blid som bara är så fin!:

  Love it!  HEJ DÅ!  :)  AND    ;)

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards