Limited Edition

Alla inlägg under februari 2012

Av Felicia larsson - 29 februari 2012 20:37

Heej!

Äntligen hemma! :)

En hel dag i backen med mycket vakert väder! :)

 

Nu ska jah dejta min godispåse så bye bye haha :D

 

Av Felicia larsson - 29 februari 2012 20:35

 

Bilden är tagen från: weheartit.com

 

Av Felicia larsson - 28 februari 2012 19:28

 

bye bye :)

 

Av Felicia larsson - 28 februari 2012 19:23

Hej!

Idag har jag åkt skidor och har haft ett mycket härligt väder.

Sitter nu i afterski huset.

Sen efter det här inlägget blir det att dusch och sen vet jah f*n int.

Imorn blir det att åka skidor och sen så blir de hemfärd.

Sitta i bilen i en och en halv timme jippi länktar redan!

Men nu har jah inge mer att skriva så bye bye! :)

   

Av Felicia larsson - 28 februari 2012 19:17

Hej!

Jag är med och tävlar hos norizensfoto.bloggplatsen.se

bye bye!

   


Av Felicia larsson - 28 februari 2012 19:13

 

Bilden är tagen från: weheartit.com

Av Felicia larsson - 27 februari 2012 15:18

Hej!

Helt slut efter flera åk i baken så nu blir det att ta det lungt.

Ikväll blir det nog kvällsåk för mig.

Men nu är det snart mat så bye bye :)

   

Av Felicia larsson - 27 februari 2012 07:37

Hej alla bra!

kl: 08.00 drar det av mot kåbdalis.

Så ska packa nu.

Som sakt så fyller jag 14år idag jippi glad tjej! :)

Troligen så ska jah blogga ikväl men inte så säkert för jah har ju inge internet men ska kanse gå till afterski huset för där finns det de.

Men det ser ni ju om jag gör. :)

I sånafal så ska jag ta nå kort och vissa min underbara dag! :)

Bye bye ha en bra dag.

 



Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards