Limited Edition

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia larsson - 31 augusti 2012 17:56

Heellooo!

Idag fredag!!! :D ME GUSTA! Idag har haft idrott,hk,no,musik! Kom hem ungefär... 14.33 elr nå. la mig & såg på film med syster & mamma. Nys ätit. Snart blir det att myssa ner sig i sängen & äta chips,B&J,choklad! :) Bra start på helgen. Sorry för dålig uppdatering men har inte haft någon inspiration....! jaja o.s.v

Men ha en fortsatt trevlig dag. (blää vad gammalt det där lät)

 

WILLE!

 

Av Felicia larsson - 29 augusti 2012 16:14

 

Heej!

Nu har jag dragit vinnaren till ett valfrit mobilskal från idiwa.se

Vinnaren vart Sandra. 

Jag kommer att kontakta dig: mona.felicia@hotmail.com 

Ha en bra dag alla! :)


Av Felicia larsson - 27 augusti 2012 19:41

Heej!

Regnet det bara öser ner..

Idag har haft gympa ute i regnet. vi skulle SPRINGA I 30 MIN!   urghh...

Har även haft Matte, Engelska, SO, idrott. 

jaa.. har väl inte så mycket mer att skriva..

Men iallafal nu blir det att bara chilla!! SÅ BYE BYE!


 


Av Felicia larsson - 27 augusti 2012 17:01

 

Av Felicia larsson - 26 augusti 2012 14:40

 

Av Felicia larsson - 26 augusti 2012 14:19

HEEJ!

Idag: Har städat & nu är jag äntligen klar!! 

Det blev inge "det har jag gjort idag" bloggning så jag får väl ta å skriva det nu:

Igår: Var jag med mamma i luleå, Köpte ett par nya höst skor & ett par legings.

Sen när jag kom hem så åkte vi till marknaden igen.. Träffade morfar.

Såg på en riktigt bra film Project X. REKOMENDERAR!


                                                             



Av Felicia larsson - 25 augusti 2012 19:10

 

Av Felicia larsson - 25 augusti 2012 19:07

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Skapa flashcards