Limited Edition

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia larsson - 31 oktober 2012 11:30

                                     Dagens Citat

     

Av Felicia larsson - 30 oktober 2012 21:43

Hello!

Imorn drar det av mot kåbdalis! kommer att vara där till på fredag. Ska ta massor med bilder!! :D 

Hoppas bara att jag kommer ihåg hur man fångar liften,hahaha shit oroar mig alltid för det.. Shit va pinnn

Just nu sitter här o ser på Jersey shore, Fixar lite grejs till imorn. Idag har varit hos Mormor & Morfar. 

Det har varit så dåligt väder blää.. först så snöar det & sen så ösregnar det så att nästan all snö försviner. Urshh... antingen kan det vara snö eller inte liksom. Det ska inte vara där i mitten (det dära slaskiga).

Jaja nu ska jag sluta att gnälla. så bye bye 


 

Av Felicia larsson - 27 oktober 2012 19:22

Hejsan på er alla! 

IDAG är det Lördag!  Har köpt chips & dip så snart blir det att äta det, medans man ser på tv!

Årkar inte skriva om dagen så bjuder på några bilder istället ENOJ: 

             

 



Av Felicia larsson - 27 oktober 2012 19:04

    

                                 

Av Felicia larsson - 23 oktober 2012 17:19

Heej alla!

Kan ni hjälpa mig att vinna en Ziperall.

Det tar bara några sekunder så snälla hjälp mig :)

Det enda du behöver göra är att klicka på bilden & sen är det bra, så SNÄLLA hjälp!!


Ziperall - Ruby hos Mylovebasket

Av Felicia larsson - 22 oktober 2012 13:57

Yoo!
Sitter just nu inne hos frisan. Ska snart klipa mig och färga håret! :) yippi.
slutade tidigt oxå änu en bra grej. Slipper matten! Yhee.. Lär ju vara här ett tag Så bye bye! :D kort inlägg = vet

Av Felicia larsson - 20 oktober 2012 12:53

Hej lördag!

Sov länge jippi super skönt! :D 

Har ingen anning vad som ska hända idag men men... 

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards