Limited Edition

Alla inlägg under november 2012

Av Felicia larsson - 28 november 2012 08:52

Av Felicia larsson - 27 november 2012 16:43

Hello everyone!
Dagon avklarad. Det har faktiskt varit ganska kul med innebandy kan jag faktiskt erkänna.
Gjorde mål så stålt hahah! :D kom till final och vet faktist inte vem som vann?! Imorn har jag två prov blää..! Så det blir att repitera ikväll. Ska åtta nu så bye bye

Av Felicia larsson - 26 november 2012 20:57

Hello pepz!
Riktig stressig vecka!! Har tre PROV och en inlämningsuppgift. Urschh får väl se om jag överlever!;(
Imorn är det innebandy turnering för tjejerna alltså mig blää.. Så tråkigt. Jag + innebandy= Jaja så ska försöka att blogga så mycket som jag kan men måste fokusera 99.9% på proven. Så ja.. Det var väl allt som händer i veckan. Tråkig vecka alltså!! Bye bye

Av Felicia larsson - 25 november 2012 13:43

   

 


Nya mysiga skor från: Lindex Tröja från: Gina tricot Bandana: glitter.


Av Felicia larsson - 24 november 2012 16:13

Hello pepz!
Här kommer ett snabbt inlägg. Ska snart till grannarna på middag. Och ville informera er alla om att jag inte är död hahah :D men har inte skrivit nå inlägg eftersom att jag inte har varit hemma.
Jag har köpt glass istället för godis var så grymt sugen på det hihi.
Men nu får ni ha en fortsatt trevlig helg bye bye PS, ätt mycket godis och njut av ledigheten! Kram

 

Av Felicia larsson - 21 november 2012 15:33

 

Dom har allt från mobiler till tillbehör till datorer till kameror & mycket mer.

Här har ni några saker som jag tipsar om:

iPad 2 tillbehör.

iPad 2 skal.

* iPhone skal.

* kamera tillbehör.

mobiltelefoner.

 


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL SIDAN :)

bye bye 

 

 


Av Felicia larsson - 20 november 2012 15:35

Yoo pepz!
Har varit hemma idag, behövde verkligen det. Hade ont i huvet å i halsen shit....
Men känner mig mycket bättre nu! Så skola imorn då.
Jag har sätt på en väldigt rolig film, vid namnet TED hahah!!
Tips tips
Men har inte gjort så mycket mer så ha en bra dag alla!

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards