Limited Edition

Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia larsson - 27 februari 2013 17:19

Fyller 15 idag.

Kollade igenom lite kort från sommmaren osv. Nog har man förendrats allt. Inte blond, inte sne lugg inte kort hår.

Ja då tänker ni väll hur kan du nu ha så långt hår och svaret på det är: Har fått löshår: Clips från Rapunzel of sweden LÄNK, är jätte NÖJD! Älskar mitt hår nu. 

Men tillbaka till vad jag skulle skriva & det var Har firat dagen med Familjen osv. Ficka smurgåstårtat och massor med annat gott! Har fått flera Gryma Presentkort på bland annat MONKI som är favorit butiken. jag fick även lite andra grejer.

Kom hem igår från kåbdalis & har haft det super, Mycket bra väder, sol & 4 till 10 + grader. 

Det var väl allt... hej då

Av Felicia larsson - 23 februari 2013 12:30

   

Av Felicia larsson - 22 februari 2013 22:04

Helloooo...

Nu är det sportlov!!! Som jag har längtat.

komit hem för ett tag sedan från Ishallen, Sett Boden spela mot Tag. Med Petra, Alfon, Oscar & Niko "Bro"!

Gick på stan efter skolan med Petra sen gick vi hem till henne. Efter att vi hade ätit osv drog det av mot ishallen. 

Imorgon Åker jag till Kåbdalis & är där till Tisdag. Så jag måste köpa godis & fixa lite filmer.


Det var lite fakta om vad som har hänt & kommer.

Så ha ett riktigt bra sportlov alla Och ni som redan har haft det ha en bra Helg!  Bye bye

   


Av Felicia larsson - 19 februari 2013 15:27

Hejsan!

Sitter & redigerar olika bilder med tigrar & lejon bara för att jag kan!! 

Har avrit/är hemma idag, Feber igår mår bättre idag så det blir skola imorgon! 

Tagga So prov. not!! skjut mig ursch.. (okej inte seriöst tack). Så nu ska jag plugga som tussan måste ju klara det här. Men problemet är att det är så grymt tråkigt! Så bye bye önska mig lycka till....


Har tråk, då blir det såhär: 

 


Av Felicia larsson - 16 februari 2013 11:43

     

Av Felicia larsson - 14 februari 2013 17:55

 

Av Felicia larsson - 14 februari 2013 16:20

 

     

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards