Limited Edition

Alla inlägg under mars 2013

Av Felicia larsson - 30 mars 2013 13:50

 

Av Felicia larsson - 22 mars 2013 14:56

YOO!

Sorry för dålig uppdatering.

Men här kommer en snabb info om veckan:

Måndag åkte längdskidor på idrotten (mycket tråkigt)

Tisdag prov i spanskan, sov borta.

Onsdag var i klinten med klassen, åkte skidor och hade en väldigt bra dag! 

Torsdag vanlig skol dag. 

Fredag haft Musik, No och på idrotten gick vi på promenad. slutade halv ett väldigt skönt! 

_____________________________________________________________________

Och nu sitter jag här framför dator (tidsfördriv). 

Imorgon blir det pimpel tävling & åka skoter vara med familj, kusiner, faster, morfar osv.

Och ett Stort GRATTIS till Världens Bästa Morfar som fyller år idag! GRATTIS GRATTIS!!


 



Av Felicia larsson - 16 mars 2013 15:23

         

     

Av Felicia larsson - 16 mars 2013 14:48

YOO Peace!!

I like you like that... lala, sitter å lysnar på den. Ja tror att jag ska ta å åka längd skidor idag om jag orkar. Eheh..

Men just nu så ska jag bara njuta av helgen så det så. :)


Vad ska ni göra i helgen då?? 

 



Av Felicia larsson - 15 mars 2013 16:16

Hej!

Nu som alla redan vet så är det helg Eheh... 

och jag har inget att skriva som vanligt då. 

Men idag har jag haft jojo testet som gick väldigt bra, slog mitt föra rekord! i´M SO PROUD! 

Var även sist kvar! (är man bäst så är man Ehheeh..)


Fin/cool/awesome/vit klocka

 


Av Felicia larsson - 14 mars 2013 16:43



HEJ ALLA!

IMORGON är det fredag! (det visste ingen ehehe)  

Vill tacka alla som ids dra en liten Kommenetar. Så tack till alla som gör det! 


     

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Skapa flashcards