Limited Edition

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia larsson - 29 april 2011 14:52

HEJ!

Äntligen Fredag så man har saknat det!  

Men var med tjejerna på stan i går var ju så himmmmla roligt!

Var med Emelie Eriksson, Lisa Lundberg, Melinda Hansson, sabrina mahdee, Emma Eriksson och Ida Robbegård-wikström!      

Och vi träfade Ossian olsson, mattias snäll, ida bergstrand och Edwin Granberg! 

HEJ DÅ och ha en bra valborg!  

Av Felicia larsson - 25 april 2011 14:06

Hej!

 Jag ska bara vissa en sak som jag Vill att ni kommer ihåg!  :)

 

Och kom ihåg det!  :) HEJ DÅ! :)


Av Felicia larsson - 25 april 2011 13:55

HEJ!

Jag haddde tråkigt så jag hitttade littte bilder som bara ligger och skräpar!

        Fast inerst ine är man littte eller snarare mycket fjantig!   hahaha eller nå men nu har jag inget mer att vissa för er så Hej Då !    :)

Av Felicia larsson - 24 april 2011 10:52

HEJ!

Idag har jag inte hunit göra så mycket men jag gorde en påsk bild för ett tagsen! :)

 

Ja som man ser har jag tagggit den från ett anat foto som jag stoppppade upp i går!  :)      Men nu drar man utttt hahaha HEJ DÅ!!!!! :)

Av Felicia larsson - 23 april 2011 21:13

HEJ!

ÅÅÅåå en glad påsk här kommer litte bilder på allt men det är påsk saker!  :)

       

Och det var allt för mig och denna underbara Påsk  kram och ett stort Hej då!  :)

Av Felicia larsson - 17 april 2011 18:41

Hej!

Dena film gjorde jag i fredags men har inte hunit lägga upp den på bloggen nu läggs den upp hhahaha det låter som om jag är från stockholm!  men är ej det!  från boden!  :) 
  Litte fail men hahah det var ju kul svamlade något med kameran!  :)  

Hej då ha ett trevligt LOV   hahah HEJ DÅ!!!!!!!!!! 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards