Limited Edition

Alla inlägg under december 2012

Av Felicia larsson - 24 december 2012 13:30

   Hej alla!

Har redan öpnat presenter från Mamma, Johan & ella nu på morgonen. Fick en ny mobil Samsung Galaxy s3 mini. Wezc Hörlurar, onepiece zip hoodie. kläder, och några saker till. Igår var hos farmor och öpnade lite då oxå. Fick pinkfriday parfymen, massor med indiangrejer som jag har önskat mig, presentkort, godis och Pengar. Snart ska åker jag till Moster & så ska vi fira julen där med alla. :) 

Så bilder kommer upp senare (inte idag). Om ni vill veta vad som händer så kommer jag att finnas uppdaterad i INSTAGRAM vid namn WHOPIS--> Följ gärna :) 

Ha en riktigt bra jul nu alla! 


Av Felicia larsson - 24 december 2012 13:24

           


Av Felicia larsson - 22 december 2012 21:53

   

Av Felicia larsson - 22 december 2012 20:38

Hejsan alla!

igår: Handlade klart julklaparna till alla. Fick betygen, slutade typ 11.00 nångon tror jag vet faktiskt inte :)

Är väldigt nöjd över mina betyg fick bätre än jag trode. :) Men måste jobba hårdare i Matten haha :D

Idag: har julstädat, varit på gilla och köpt världens snyggaste filt (bildkommer) JAG ÄLSKAR DEN! Och hade jätte tur eftersom att det var den sista i den flaggan!:D Yhee..!  Har gjort ett nytt skrivbords underlägg. Belv super duper nöjd! SKIT SNYGGT! Imorn: ska fira jul med Farmor. Vi ska åka till faster oxå! Så att jag får träffa dom inan jul. Eftersom att jag inte kommer att vara med dom på jul. :) så jag får klappar imorn yhe.. så spänande!

Jag är inte säker på om jag kommer att hinna blogga något imorn och på måndag med det förstår ni nog säkert. :)

Kommer inte att vara hemma. :) Snart jul!! 

Av Felicia larsson - 20 december 2012 20:55

Helle pepz!
Ja om jorden går under imorn (somjagintetror) så ska ni veta att ni är bäst!
Hah ja... Vad tror ni? Tror ni att jorden går under? Det är beräknat som jag såg i Aftonbladet att 02.12 ska solen kroka in i våran lilla planet. Jag tänker då överleva! ?
Imorn sista dan och sen lov yhe.. Äntligen som jag har väntat! Länktar!! :)
Har fotbolls kupp, så slutar tidigt (riktigt tidigt!) efter det drar till stan å köper klart klapparna! Och jul/bröllops kläder! :D

Av Felicia larsson - 17 december 2012 19:44

Hello! Känner mig grymt tröt! Hatar måndagar dom går så sakta! Tråkigt.. Imorn börjar jag 9.00 så får sovmorgon :D yhe..! Ska åka skridskor typ hela dan. Nja det är inte så roligt, vi har frit åkande så det blir långtråkigt efter ett tag. Tror att vi slutar tidigare så i såna fall ska jag på stan och köpa klart presenter och kläder till jul och nyår (bröllops kläder). Nu ska jag gå ner och paka och sen bara chilla :) bye!

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards