Limited Edition

Alla inlägg under juli 2011

Hem

Av Felicia larsson - 18 juli 2011 17:32

Hej

För ungefär två dagar sedan kom jag hem.

Så nu håller jag på att föra över alla bilder till dator och mineskort.

Har haft det super kul och så vidare.

Idag har jag varit med Emelis och vi kanse ska vara med varan sen efter maten.

Men det får vi se.

Igår var jag och Emelis och tog kort ute.

Blev attakerad av myggor så blev rejält stuken och nu har man 256st myggbett  det är riktigt hämskt.  Bilder på myggbetten:

        Det blev bara på benen för jag hade inte nå många på armarna!

Jag har:

122st på högra benet..

115st på vänstra benet..

10st på högra armen..

7st på vänstra armen..

2st i naken..

Altså har jag 256st myggbett!   Aså fatta vad det kliar jag står inte utt längre!

Och   Hej då.  

Av Felicia larsson - 13 juli 2011 20:14

Hej

Nu är man i kålmårdens camping och så drar det av mot stockholm om två dar och så blir det kålmården i mågon.

Vi har en väldigt lång och rolig semester med mycke bad och sol.

Men snart drar det hem och det blir väldigt sjönt!  :)  

En bil från Leksands sommarland o camping:

                     Men nu blir det inge mer bilder men mer blir det när jag kommer hem!   :)

Hej Då!   Ha en bra sommar  

Av Felicia larsson - 4 juli 2011 13:17

Hej

Nu håller jag på att packa och det är inte så roligt men det måste ju hända någon gång!

  Men Hej då måste fortsätta att packa!   :D

Av Felicia larsson - 4 juli 2011 11:32

Hello and Morning!      

 

Av Felicia larsson - 3 juli 2011 19:29

  /Felicia    

Av Felicia larsson - 3 juli 2011 19:16

Hej

Nu dagens höjdpunkt:

  Den sjöna och luftiga typen eller slappar grejen!

Men det bedömer ni!   :)'

Om tre dagar åker jag till dalarna altså ner i sverige Med bil det blir ju kul kommer att göra mycke roliga saker!    :)

Men kommer inte ha något internät    

Så det kommer inte bli något bloggande på ungefär Två Veckor

Men kommer att ta massor med bilder som jag kommer att lägga upp när jag kommer hem!   

Vi ska på ett vattenland och m.m!   :-)

Men jag passar ju på att skriva till jag ska åka!

Hej då / Felicia  Kram   

Av Felicia larsson - 2 juli 2011 12:10

Hej & Godmorgon  :D

  Hej då :D

/ Felicia  

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards