Limited Edition

Alla inlägg under februari 2012

Av Felicia larsson - 27 februari 2012 07:34

Hej!

 

 

Av Felicia larsson - 26 februari 2012 20:44

Hej!

Avslutar denna underbara dag med en varm dusch och ett trort smile!

Fick 4100 kr idag jippi happy face men även mycket mer saker av underbara mäniskor.

Taggar kåbdalis imorn och så klart vakert väder! :) (Y)

Kommer troligen att ta med dator ditt så det kommer bli mer inlägg! :)

Och kommer även att vara sosial på skype om någon har lust att prata Adda då mig onleeyflisan! :)

Har inget mer att skriva så bye bye! :)

 

Av Felicia larsson - 26 februari 2012 13:22

Hej!

 

 

Ska köpa dom här när jag har mer pengar men one piecen finns inte i lager för tillfälet så jag väntar tills den kommer i webbshopen.

Bilderna är tagna från Ziperall.se


 









Av Felicia larsson - 26 februari 2012 13:07

Hej!

Älskar mina naglar!

 

 

Av Felicia larsson - 26 februari 2012 12:55









Hej alla underbara!  





Tänkte börja med något nytt här på bloggen!

Och det är veckans låt!

Jah är väldigt dålig på att komma på något att skriva så det blir alltså mer inlägg om jag gör det.


Drive by!

Så bra! 

     

Av Felicia larsson - 26 februari 2012 10:55


  Hej alla läsare! :)

 

Det står ju typ överallt om Hanna så jag tänkte gå in och kolla på den så kända bloggen!

Och så hittar man en video om svenska tjejer seriöst den måste ni se!

Om du/ni gillade henne så måste man typ vara litte pantad! hahahah! :D

men så vidare nu ska jah gå utt för vi ska grilla och sen kommer väl alla!

 

Av Felicia larsson - 26 februari 2012 10:47

Hej!

Imorse fick jag ett par cheap monday byxor!

Älskar dom!

   

aaa vad snygga love love! :)


Line: H&M

Byxor: Diva

cardigan:H&M

Skärp:H&M

Strumpo: vet ej!



Idag blir det en roligt dag med många pressenter som jag hoppas på! :)

Och ikväl blir det att packa till kåbdalis! :)

Bye Bye :)

Av Felicia larsson - 26 februari 2012 10:45

 

Bilden är tagen från: weheartit.com

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards