Limited Edition

Alla inlägg under oktober 2012

Av Felicia larsson - 18 oktober 2012 14:26

Hej! :)
Har tänkt på en sak, det är väldigt svårt att komma på hur jag ska starta ett inlägg. För det låter så tråkigt med hej, nee det låter inte bra. Någon som har nå tips på hur man kan börja. Skriv då det här. :)

Sitter just nu på elevens val/språk.  Snart slutar! :D

 

Av Felicia larsson - 16 oktober 2012 18:47

Hej läsare & hej vinter!
Idag har haft simning, det var livräddnings grejs. Det var faktigst kul men väldigt kalt!
När vi kom ut från badet så snöade det, överraskning. Fast tror att det blir som föra året, snöar & sen så regnar allt bort!
Imorgon har vi bad direkt på morgonen. Ska ta massor med bilder nu på årets första snö(eller för den hära vintern elr vad man nu ska säja, ni fatar säkertJa... Har väl inget mer att säja så bye bye.

Av Felicia larsson - 14 oktober 2012 11:55

      

                             

Av Felicia larsson - 14 oktober 2012 11:13

Hej & god morgon!

Ska snart ätta lunch sen blir det att vara med Emelie.

Igår såg jag NEVERLAND, den fick 3,5/5 stjärnor. Lite lång tråkig i början men sen blev det bättre :D

Har just redigerat klart alla bilder.  Här kommer en!


Vad tycks? 

 


Av Felicia larsson - 13 oktober 2012 12:10

Hej lördag! 

Nys klivit upp & håller på att göra mig i ordning, sen får man väll se vad som händer!

Tänkte göra ett lite snabbt inlägg så att ni har något att läsa, för jag är så dålig på att uppdatera på vardagarna/skoladagarna. Så jag ska försöka blogga så mycket som det bara går på helgen :)

Idag fyller Caty & vira år, Dom är mina favorit bloggare så GRATTIS TILL DOM! :)

 

F5

Av Felicia larsson - 12 oktober 2012 17:37

Hej Fredag & hej alla underbara läsare!

Vad tycks om den nya designen?!  Om du inte kan se den tryck F5 :D

Hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag haft! 

Har haft mitt favorit ämne, Musik!! :) Me gusta. har lärt mig intror på Set fire to the rain. 

Nu ska jag gå o njuta av att det är FREDAG så bye bye :)

 

Av Felicia larsson - 11 oktober 2012 17:11

Jag är med i en fototävlar hos Länk. I sammarbete med Länk

Tema HÖST

Vinst: Presentkort på 150:-

Vill ni oxå vara med?! gå då in HÄR.

Här är mitt bidrag:

      


Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards