Limited Edition

Alla inlägg under maj 2012

Av Felicia larsson - 27 maj 2012 10:18

Hej alla!!

Det blev tyvär inge bloggning igår! :(

För att jag var ute typ hela dan & lågg i solen o.s.v

Sen drog jag till stan med några, käkade på Frasses.

och sen blev det bio för fulla muggar!!

Sen så kom jag hem & då orkade jag helt enkelt inte blogga så det blir någ rätt så många inlägg idag :D

 

               AWESOME PEOPLE!

Albin, Melinda, Amanda, Simon E, Simon H, Edvin, Rasmus, Joel, Oscar, Erik, Alfons!! :D

 



Av Felicia larsson - 24 maj 2012 17:23

Det är många som undra vf jag har så många videos med caty men det är för att jag

är med och tävlar hos henne och man ska dela så många av hennes videos.

Och man kan vinna en assnygg strandväska elr halsduk :D

Me Gusta :D
Men men nu ska jag gå och typ inte göra nånting, bara chilla helt enkelt!! :) 

 

Av Felicia larsson - 23 maj 2012 17:38

        

 

Av Felicia larsson - 22 maj 2012 18:06

Igår när jag kom hem så fick jag mina älskade knee socks! :D

Super glad!!

Jag använde dom idag om dom är asgryma.

SUPER GLAD!!

och så fick jag min avslutnings klänning idag!!! Nu är det bara skorna kvar.

Men nu ska jag försöka att få någon att åka med mig till affären och köpa B&J!  I VOTE!

 

Av Felicia larsson - 21 maj 2012 16:59

 

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards