Limited Edition

Alla inlägg under maj 2012

Av Felicia larsson - 12 maj 2012 13:03

                                                                  Länk. 

                                                                 Länk.

   

                                                        Länk.   

                                                           Länk. 

                                                                   Länk.



                                                               Länk.  

 

 




Av Felicia larsson - 11 maj 2012 21:48

  ¨

 

Av Felicia larsson - 11 maj 2012 16:15


 


(snygg stilbild :D)

Detta inlägg har jag gjort för att det är till en tävling där man kan vinna en ipad 3 och det skulle vara super awesome om jag vann!! :D

Så kolla in min grymma video :D

HAHAHAH :D

Vi var väldigt kreativ och coco när vi gjorde den! :P

Men hoppas att det blir roligt att se på :D

Dela gärna vidare min video:)

och kommentera :)


http://www.compricer.se/press/infografik-widgets/for-dig-som-bloggar-vinn-nya-ipad-med-compricer/


Klicka ↓ för att komma till tävlings sidan! :D 

   

backplate_tavling_april2012_500x154.png Om du inte vinner en miljon kan du iallafall spara pengar via Compricer på att jämföra privatlån och bostadslån från alla banker.
 

Av Felicia larsson - 10 maj 2012 19:49

Filmat och klart!

Ja, efter att jag hade ätit så gick jag till dator och öppnade min Hotmail och så hadde jag får ett medelande från Anonymt en så länge.

Men man kan vinna en ipad 3 om man gör ett inlägg om dom så jag håler på att göra ett asgrymt och knasigt inlägg/flim :D , med Emzan (Emelie) Hoppas på vinst så bye bye 

 

Av Felicia larsson - 9 maj 2012 15:23

  Dagens att göra:

Hmm... typ inget bara överleva! :D

Har jätte ont i naken så det blir väl typ att ta det lungt idag :)

Har gjort klar min spanska jipppi :D

Jag fick höra att One Direction kommer till Sverige den 18 men vet inte om det är sant, men hoppas det!

Louis  Niall  Zayn   Harry   Liam

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards