Limited Edition

Alla inlägg under maj 2012

Av Felicia larsson - 17 maj 2012 19:55

 


     

Av Felicia larsson - 17 maj 2012 19:35

          

Min dag bestod av:

Luleå: Teknikens hus med familjen & Shoppa en ny grå sweet hoodi & ett par shorts med Amerikanska flaggan & ett gult linne & köpt godis på Candy Corner.

Det var väl en kort beskrivning av min dag! :D

Just nu håller jag på att skriva en låt text elr jag är faktigst klar med den ska vara göra musiken! (Y)

jaja vet inte riktigt om jag har något mer att skriva så bye bye

 



Av Felicia larsson - 16 maj 2012 16:17

Om ni oxå vill vara med och tävla hos dom kilcka då HÄR och för att komma till den askyliga sidan klicka då på bilder!

Dom har allt från kläder till smycken och väskor å mobilskal! ♥ så gå in och kolla!! :D

Kram på er! :D ♥ 


 

Av Felicia larsson - 14 maj 2012 21:05

     

Så j'vla förbanad altså nu har jag försökt att fixa en sak och så får man veta att du har fucking 

berätat det för hon/han (nämner inga namn)!

ÅÅÅÅ så arg!

Jag gillar hon/han som min vänn och nu är det typ förstört tack vare dig din j'vla player!

Om du tjejen/killen om var/är min vänn ser detta så ska du veta att jag är en mäniska och jag gör mistag men när jag säger förlåt så menar jag det!!

Så Sorry! 

Och du som jag är j'vligt förbanad på dig ska jag allt prata med! Deta kommer du inte ifrån! så akta dig!

Har du inte lärt dig att man inte jävlas med mig!

Jag kan inte fatta att jag gillade dig och trodde på dina löngner! GRATTISDUHARKROSATMITTHJÄRTA!


Sorry alla underbara läsare men jag var tvungen att uttrycka mina känslor än att hålla dom inne hoppas att ni förstår! :)

Efter deta inlägg ska jag vara glad som vanligt!! Inga elakheter ska återkomma!

Kram på er

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards