Limited Edition

Alla inlägg under maj 2012

Av Felicia larsson - 20 maj 2012 19:10

       

Av Felicia larsson - 20 maj 2012 12:20

 

   

Av Felicia larsson - 20 maj 2012 12:10

Dagen: Imorse tog jag på mig springkläderna och sen drog jag en springtur!!

Har nys ätit & och nu är det bara att vänta på att Alex ska ringa :D

Mer info om min dag kommer ikväl efter att jag har upplevt dagen :P

   

Av Felicia larsson - 19 maj 2012 18:58

Ny header :D

Tyckte att jag behövde en ny!!

Men nu drar jag till Emelie...

De här blev ett snabbt inlägg!

Så bye bye :D

   

Av Felicia larsson - 19 maj 2012 16:26

Heej, Jag satsar på en bra kondison och snygg mage till sommaren så det blir att springa mycket!!

Och träna b.l.a

Idag har jag varit hos emelie på morgonen och sen satte jag mig framför solen 

för att jobba på solbränan!

Sen har jag väl inte gjort så mycket mer :D

 

 


Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards