Limited Edition

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia larsson - 24 augusti 2012 15:30

YOO!

Fredag idag!

Har varit på marknaden med Emelie & Cornelia. Vi gick runt där & fick gratis godis/saker. 

Tror att jag ska ditt imorn med mamma & Ella.

Just nu sitter här & ser på tv, har bläähhigt ont i huvudet.


Min one piece!! :D (kopia)

 


Av Felicia larsson - 23 augusti 2012 18:39

YOO PEPZ!

Segt inlägg men ni får stå utt..

Idag The same shit. SKOLA

Fick sluta tidigt kl. 11.00 Yeehh! :D

När jag kom hem gjorde jag lunch sen la jag mig & såg på film. I Know LAT!

Jag har fot en one piece idag! En rosa med vita ränder. (inte äkta)


MUPPPP MUPPP!

 




Av Felicia larsson - 21 augusti 2012 20:25

Heej!

Har just sätt klart en mycket bra film. Mean girls!

Ska snart gå och lägga mig ska upp tidigt bläähh...

Dag 2 avklarda o.s.v Inte den roligaste dagen kanse men men...

Så god natt alla!


 

Av Felicia larsson - 20 augusti 2012 17:58

HEEJ ALLA!

Första skoldagen avklarad.

Super träningsvärk kan knapt gå bläähh tror att jag avlider...

Men i allafal, Dagen var bra & det var väl typ som alla andra vanliga skoldagar..

Men en sak super kul sak fick jag veta idag: alla 8 ska få varsin ipad!!

I vote!! :D

 

Och  fick även veta att om jag sköter mig i skola & får bra betyg så kanse jag får en Iphone 4s!

ME GUSTA!

 

Glöm inte min tävling: LÄNK.

 



Av Felicia larsson - 19 augusti 2012 10:15


Nu drar jag igån en tävling i samarbete med idiwa.se.


Det du behöver göra för att vara med är:

» Gå in på deras hemsida och leta upp ett snygg skal som du skulle vilja vinna. LÄNK.

» Gå in på facebook & gilla deras sida. LÄNK

» Skriv i en kommentar att du är med & glöm inte att skriva din blogg.(så att jag kan kontakta dig om du vinner.)

 

För att få en extra stor chans till vinst:

»Gör ett inlägg på din blogg där du lägger upp din bild som du tävlar med och länka mig, idiwa.se och mobilskalet du vill vinna. (om du inte har blogg så kan du skriva på fb.)

» Gilla min blogg på bloglovin. LÄNK

 

Tävlingen avslutas den 29/8.  LYCKA TILL!

Av Felicia larsson - 18 augusti 2012 11:38

 

Av Felicia larsson - 17 augusti 2012 19:44

Nu är jag leds på min design så har sutit & gjort en ny.

Den kommer snart upp!

Super nöjd med headern. Nu ska jag bara försöka få en passande backgrund.

Heja heja..


LA

 

Av Felicia larsson - 17 augusti 2012 15:58

Hello!

Har nys komit hem från stan. Har köpt ett par mjukbyxor & fylt på busskortet.

Blääähh... nu är det bara 3 dagar kvar till skolan Urghh.. Fy blää!

Fan nu kommer jag få betyg... :(

hmm.... :O

Jaja nu ska jag se på tv & bara ta det lungt.

Bye bye


 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards