Limited Edition

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia larsson - 12 augusti 2012 10:30

God morgon!
Nu blir det utebadet, sista dagen det är öppet för iår!
Så nu blir det att använda mina badbiljeter!
Ha en super dag ALLA! :)

Av Felicia larsson - 11 augusti 2012 12:14

YOO!
Idag: kalas sen dop :)
Göra mig klar... Sen är det bara att ta det lungt.
Igår köpte bj mummsss!
Ha en bra dag! :)

MTV

Av Felicia larsson - 10 augusti 2012 21:31

Hello!
Har nys komit hem från granarna, ligger i sängen & ser på pranked marathon. Idag har jag solat, set på tv o.s.v
Jag mobilbloggar. Inget internet..
Ha en bra dag :) elr kanse man ska säga kvälllll!!!! :D

Av Felicia larsson - 9 augusti 2012 15:49

Mummss....

Av Felicia larsson - 9 augusti 2012 12:40

Heej igen! :)

Jag lånade emelies dator lite så här snabbt för att hon skulle äta.

jag har typ inget att skriva så.... har nys varit ute. inte gjort så mycket mer.

Så bye bye :)


Med denna männsika

 


Av Felicia larsson - 9 augusti 2012 11:51

YOO!
Vaknade 10.08, klev upp och åt frukost.
Nys gjort mig klar... Så nu drar jag snart till emelie.
Jag har inte kunat blogga något för vi har inget internet hemma.
Men jag hoppas att det kommer att funka snart. Så ni får nöja er med såna här tråkiga inlägg tyvär! :(

Av Felicia larsson - 9 augusti 2012 11:15

 

Av Felicia larsson - 8 augusti 2012 11:00

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards