Limited Edition

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia larsson - 17 augusti 2012 15:57

 

Av Felicia larsson - 17 augusti 2012 09:44

Hejsan alla!

Jag tänkte tipsa er om den här sidan: Idiwa.se

Dom säljer massor med snygga skal. Bodde till Appel & samsung.

Dom har allt från mjuka till hårda skal men även bumpes, displayskydd, små smycken, fodral & mycket mer.


Jag tyckte att dom snyggaste skalen var:

*Exklusivt svart pärlskal iPhone 4/4s

*Storbritannien retro skal iPhone 4/4s HP

*Det lutande tornet i Pisa iPhone 4/4s

*Rosa rosor skal iPhone 4/4s

*Fjäder skal iPhone 4/4s


Det finns jätte mycket fint där, så jag tycket att ni klickar HÄR för att komma till sidan.

Skalen är inte dyra alls, Priset går inte över 100kr. & frakten går ändast på 19kr.



 


Av Felicia larsson - 16 augusti 2012 22:32

Yoo peppz!
Här kommer 2 bilder från dagen!

Av Felicia larsson - 16 augusti 2012 11:25

YOO!

Nu kommer det att komma upp en TÄVLING här på bloggen så hål utkick! :)

Idag ska jag till alder med Alex & Kajsa :)

Ja igår gjorde jag typ inget var bara hemma & chillade!

Jag håller på att förbereda en liten tävling.

Kan hända att den kommer upp idag elr imorn :)


Alex (alexandra)

 


  

Av Felicia larsson - 15 augusti 2012 13:05

Heej!

Nu tänkte jag vissa er alla bilder från dopet.

Har ju inte kunat göra det (inge internet)


Alla bilder har jag tagit med min Canon EOS 1100d.

                 


Av Felicia larsson - 14 augusti 2012 12:22

 

Av Felicia larsson - 14 augusti 2012 12:09

Heej!

Snart blir det att åka med Alex till alder.

Bada & sola!

Men vi hörs när jag kommer hem :)


Ha en bra dag!


Av Felicia larsson - 13 augusti 2012 21:53

Yoo!
Nu har jag internet ÄNTLIGEN!
Jag & mamma blev leds, så vi fixade internet.
idag har jag städat upp i mitt rum, så sorry för dålig uppdatering!!
Men nu ska jag myssa ner mig i sängen & kanse se på någon film :)
God natt & sov gott!

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards