Limited Edition

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia larsson - 7 augusti 2012 18:59

Heej!

Idag har det varit en riktigt bra dag med Cornelia.

Vi har bakat & fotat... 

& jag har även köpt en doppressent.


IGÅR: Var jag med Alex. vi Fotade, var ute, var ine, tjoade & hade det super! :D

Jag orkade inte blogga igår så jag ber omursäkt! SORRY!

Men nu kommer en bild bomb från igår & idag :)



Cornelia <3

 

Bläää jag...!

  

Smultron MUMMSS...      

_________________________________________________________________________________


ALEX <3

         

Älskade nutella! <3

 


Av Felicia larsson - 7 augusti 2012 11:48

Yoo!

Snart drar det av mot stan för att träffa Cornelia.

Jag ska köpa en doppressent.

Sen åker vi hem till henne. :)

Ha en bra dag alla! :)

 


Av Felicia larsson - 5 augusti 2012 20:31

Yhee!

Idag har jag varit på utebadet. Mycket fint väder så har legat och stekt i solen!! :D

Ja vad mer ska man skriva jo åt grillad kyckling till middag & granarna åt här.

Just nu sitter jag & ser på Gost whisperer. Det är ett av mina favorit program, men tyvär så har jag redan

sätt detta avsnitt... 

Så där nu säger jag bara bye bye! :)


William :)

 

LK

Av Felicia larsson - 4 augusti 2012 19:02

 

Av Felicia larsson - 4 augusti 2012 13:46

YOO!
Sitter på bussen nu då.
Påväg till luleå med Emelie.
Blir nog att åka nå karusell & shoppa såklart! (stavning)
Bye bye

Av Felicia larsson - 4 augusti 2012 10:52

Hej!

Vaknade vid 10 klev upp och åt frukost.

Har varit ute en stund men nu ska jag göra mig klar och sen får man väl se vad som händer.

Tror kanse att jag ska åka till luleå men är inte säker! Skulle vilja åka någon karusell på luleåkalaset.

Och kanse shoppa något plagg....


Bild från igår

   

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards