Limited Edition

Alla inlägg under augusti 2012

Av Felicia larsson - 3 augusti 2012 15:27

 

Linne: Monki

Shorts: JC

Converse: vet ej

Armband: H&M

Solbriler: Topstreetwear.com

Av Felicia larsson - 2 augusti 2012 19:56

  

Nytt nagellack från: kicks

Av Felicia larsson - 2 augusti 2012 16:16

Whopwhop!

Nys sätt på den dåligaste/långsamaste/deprimerande filmen i hela världer hahha maby not... Men det kändes så!

Jaja, men jag har komit hem och lär ju stana här! :)

Jag höll på att redigera bilder när jag kom hem så det är därför som jag inte har gjort nå inlägg.

SORRY SORRY!


Bild från campingen    Mumms med glass!!

 


Av Felicia larsson - 1 augusti 2012 15:29

YOO!

Jag är med och tävlar om en valfri hårfärg hos Epicfaiil.

Det skulle vara super kul om jag vann...

Så jag säger väl lycka till, till mig själv! :D hahah...

Då kanse man kan göra dip dye! :)


Bilden är taggen från Epicfaiil.se :)

 

Av Felicia larsson - 1 augusti 2012 12:25

Heej!

Fy vad det regnar ute! Blää...

Igår: var på besök hos Moster.
Fikade bulla & drak saft... Mummss..!

Idag: vet jag inte vad jag ska göra (dåligt väder)

Imorn: tror jag att jag åker hem men vet inte riktigt...

Det var väll allt... elr just nu sitter jag & kollar på bloggar os.v

Jaja men Ha en bra dag alla! :)

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards