Limited Edition

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia larsson - 28 juli 2012 11:22

Yoo!
Nu drar det av mot stranden!! :)
Fint väder, varmt & stranden nära! GRYMT! :D

Av Felicia larsson - 27 juli 2012 12:07

Heej alla!
Framöver blir det mobilbloggning.
Har just åkt & nu sitter jag i bilen.
Någon som har nå tips vad man kan göra?! Ja det var väl allt jag hade att säga så bye bye :)

Av Felicia larsson - 26 juli 2012 18:50

YOO!

Solen var äntligen frame idag så det är därför som jag inte har bloggat,SORRY!

Men just nu håller jag på att paka o.s.v imorn drar det av mot nån camping med granarna!! :D

Det kommer säker att bli super :D

Jag kommer hem på söndag elr jag ska till Mormor då så jag vet inte riktigt när jag kommer hem?!

Jaja men jag kommer att försöka att blogg med mobilen :)

(STAVNING)

Nu har jag inget mer att skriva så BYE BYE


                                                 Super söta Ludvig!

 


Kamera: Canon 1100d

Objektiv: Orginalet (följde med) EFS 18-55mm




Av Felicia larsson - 26 juli 2012 18:49

 

Av Felicia larsson - 25 juli 2012 15:00

Hej!
Sitter i bussen nu då, ska till mammas jobb. Det rengnar ute Blää... Kan det aldrig bli bra väder elr?!
Jaja ska iallafal ut & äta idag med mamma (resturang) :) Mummss!
bye bye

Av Felicia larsson - 24 juli 2012 20:22

Whopwhop! 

Idag: Har jag Tränat, fixat & donat...

Håller på att göra lite hemliga paket elr som jag säger mysterious box hahah :D

Håll utkick så kanse det händer något spänande!

heja heja! 

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards