Limited Edition

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia larsson - 23 juli 2012 18:51

 

Stackars Lola lever inte ett lätt liv. När pojkvännen gör slut med henne vet hon inte vad hon ska ta sig till, och i jakten på sann vänskap och äkta kärlek förblindas hon för allt annat som betyder något. Förhållandet till mamman - som redan innan varit ansträngt - tar sig en ordentlig smäll när hemligheter avslöjas och lögner föds, och ensamma Lola är vilsnare än någonsin.


Jag såg denna film igår. Den var super bra!  Rekomenderar!   Ger den 4.5/5


Av Felicia larsson - 23 juli 2012 16:42

YOO!

Idag har jag tränat, redigerat bilder, fotat o.s.v

Igentligen så finns det inte så mycket mer att göra!


Som ni kanse vet så tränar jag inte i nån sport, Jag slutade Karaten för ungefär 1 år sedan och efter det har jag bara tränat hemma..

Om jag ska gå i nån sport vill jag hälst att det ska vara Dans/Hiphop/streetdans elr Cheerleading.

För jag älskar att dansa! 

Så jag har sökt in till cheer future & jag kom med. :D

Jag ska ge er lite tips om vad för övningar men kan göra när man tränar i ett anat inlägg så hål utkick!

 


Av Felicia larsson - 22 juli 2012 19:19




YOO!

Har nys redigerat klart lite bilder...

Jag har faktigst inget att skriva är utan inspiration.

Snart slår jag på en film å sen är det bara att ta det lungt.


                           *Bjuder på en bild från kalaset*                         *MUMMMSSS!!*

 

Av Felicia larsson - 22 juli 2012 18:13

 

Av Felicia larsson - 21 juli 2012 18:03

YOO!

Idag har jag varit med Moster, Robin & kusinerna på Alive...

Just nu sitter jag & väntar på att min film ska ladda klart sen blir det att kolla för fult!

Jag ska sova hos Moster för familjen skulle bort någon stans & ville inte följa!

Har väl inget mer att skriva så BYE BYE


Av Felicia larsson - 20 juli 2012 11:53

        

             


Av Felicia larsson - 19 juli 2012 23:48

SUPER AWESOME DAG!
Kom hem för ett tag sen, har varit med Melli, Charlotta, Alex, Bella, Julia, Puck, Albin, Simon, Oscar. SWAG!!
Har åkt massor med karuseller o.s.v
Idag har jag även varit och shoopat kläder i Luleå. (stavning) Hittade massor med snygga kläder. Imorn så ska jag troligt vis tillbaka till Boden alive. Men tror inte att det blir så mycket bloggning imorn eftersom att jag har mycket att göra. (bloggar från mobilen just nu) GOD NATT! :)

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards