Limited Edition

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia larsson - 10 juli 2012 12:46

                                                                                    Naaawww

 

Imorse drogs det på med tränings kläder å sen drog det av mot trädgården med mamma.

Sen har jag inte gjort så mycket mer efter att jag kom hem.

Men nu ska jag äta lunch så bye bye ha en bra dag!

 



Av Felicia larsson - 9 juli 2012 22:26

                                        LEXTER! 

      

Hemma från en underbar dag med dom bästa!

Vi har varit på alder( badat), spelat minigolf, varit i stalet, ätit tårta, fotat.

En helt AWESOME dag! :D

Mer blider kommer KANSE imorgon.

Kom hem med drygt 300 bilder :D

Men nu har jag massor att göra så bye bye 

 


Av Felicia larsson - 9 juli 2012 09:39

 

Heey heey

Har just klivit upp nu ska jag slå in paket och sen paka och då drar det av mot mellii o sen mot alder :D

Heja heja!

Fota idag då skriver mer när jag är där och kommer hem! :D

Byebye

 

Av Felicia larsson - 8 juli 2012 22:22

              Har varit ute & fotat här är några bilder! --->

 

Model: jag & min älskade kamera! <3



   

Av Felicia larsson - 8 juli 2012 22:08

Idag blev  jag äntligen klar! :D

Nu blir det bara att börja lära sig! Önska mig lycka till (: 

Har målat den helt själv och även skruvat och hålt på :D

Jag blev iallafal riktigt nöjd men vad tycker ni?! :)

Skriv gärna i en liten kommentar.

Nu ska jag gå och duscha så bye bye ses imorgon :D

Elr jo försästen ska till Melii och sen drar hon, jag och några andra snyggingar! :D

Det blev ingte att sova där :( blää... men vi kommer nog att ha kul ändå på stranden, nu är det bara att 

hoppas på att det blir fint väder! :D  om inte så dör jag! öhumm....!

jaja nu säger jag bye bye igen :D

 

Av Felicia larsson - 8 juli 2012 09:47

 

God morgon!

Har just klivit upp, Har typ inte kunat sova för den jäkla mygan som var i rummet 

å ja den bet mig i huvet Aaajjj..!

Men idag kan bli bästa dagen på länge bara att jag kan få köpa den där! :D

Glöm nu inte att gissa vad det är :)

bye bye

 


Av Felicia larsson - 7 juli 2012 20:54

 

Lämna bara en lite söt kommenter med svaret, SÅ ÄR DU MED!

LYCKA TILL!                XOXO

   


Av Felicia larsson - 7 juli 2012 20:50

   


Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards