Limited Edition

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia larsson - 19 juli 2012 11:53

YOO!

Sorry för den dåliga uppdateringen. Ska försöka att skärpa mig.

Men detta har hänt: i tisdags var jag på grillkväll och vi åt parisare o.s.v systern badade och jag satt och typ & vaktade elr vad man nu ska säga.

Jag satt vid vattnet och sen gick jag upp till grillplatsen. Ella kom upp och sa:

STORA SYSTERS MOBIL LIGGER I VATTNET, Så klart fick jag panik och sprang och tog upp den. BLäää...

Jajja men nästa dag så gick den iallafal igång så.... (jag som ville ha en ny mobil :D ) HAHAH!

IGÅR: Bakade jag till ellas och willes kallas, Gjorde muffins. Idag ska jag baka chokladbollar. Ikväl så ska jag kanse med Melllii och Charlotta till BODEN ALIVE! :D (åka karuseller) ... (stavning) 

Jag ska sova hos moster på lördag.

                                                             I LOVE DREAMING

 

 

 

Av Felicia larsson - 17 juli 2012 16:11

Hello!

Idag har jag SOLAT OCH BADAT, även haft främande.

Dagen blev nästan lika dan som igår, men men det var iallafal kul!

Snart ska jag åka med Mamma & Ella till hålsvattnet där vi ska ätta,umgås med några och kanse även bada :)

Jag ska ta med mig kameran så får väl se om det blir några snygga bilder.

 

Bild från igår (Ella)

   

 

Av Felicia larsson - 17 juli 2012 16:07

   

                  

   

Av Felicia larsson - 17 juli 2012 10:15

                 

                           

                                                                                      

Av Felicia larsson - 16 juli 2012 17:08









Whopwhop! 

Solen kom fram när jag gick ut så jag hjälpte mamma att spola i polen och sen kom granbarna och det blev riktigt skönt i solen. Moster & Wille, Ludde kom oxå. Jag har solat, badta, slappat, fotat & mycket mer...

Efter maten ska vi till  alder o ta ett kvälsdopp. (stavning)


Deta är typ den första dagen då det är sol och super varmt!

 

Bjuder på en bild från dagen! (william)

 

 

 


Av Felicia larsson - 16 juli 2012 12:31

HEJ DÄR!! 

Nu drar jag ut med kameran i högsta hugg! Kanse man kommer hem med lite snygga bilder.

Det är inte så fint väder ute men det är varmt så jag drar kanse ut på en springtur sen.

Vaknade vid 9 och efter det har jag legat i sängen och sätt på film och sutit barn vakt till syster.

Men nu ska jag gå så bye bye

   


Av Felicia larsson - 16 juli 2012 10:21

                                

     

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards