Limited Edition

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia larsson - 16 juli 2012 00:15

YOO! Ska snart gå och lägga mig men har inte hafft någon inspiration idag så

det är därför som inte har blivit några inlägg men jag LOVAR att jag ska skärpa

mig. Imorn kanse jag är lite mer inspirerad, men som många bloggar vet så har

alla dåliga dagar utan viss inspiration. Nu ska iallafal jag sova så GOD NATT! 

 

     


Av Felicia larsson - 14 juli 2012 18:11

 


YOO! Idag har jag varit på badet, och sätt på Treehotel i harads( Riktigt AWESOME)

Snart ska jag ta och lägga mig i sängen o se på film, finns ju inte så mycket mer att göra

när det är så dåliga vädret! 

Har inge mer att skriva så bye bye 

     


Av Felicia larsson - 14 juli 2012 17:14

 

 

Av Felicia larsson - 13 juli 2012 22:46

Tyvär så har jag varit väldigt dålig på att uppdatera så jag gör ett inlägg nu :)

Jag har inte så mycket tid så jag skriver imorn vad jag har gjort idag o.s.v

Ja, iallafal väntar på att filmen ska ladda klart sen ska jag fortsätta att se :)

(ser på vampire diaries series 1)

Som jag inte har sätt :)

Mer information imorn :)

 

 

Av Felicia larsson - 12 juli 2012 17:54


  Whopwhop!

Hej alla, jag kom hem får cirka en halv timme sen och snart ska jag åka igen.

Jag har varit hos Cornelia typ hela dan.

Vi har sätt på film och pratat o.s.v

Ikväl ska jag sova hos Cornelia i deras husvagn, vi ska se på film och käka godis och chips :D

Även så på Women in black om vi  törs, men nu ska jag gå till granarna och äta.

Väntar på att hennes träning ska sluta :)

så bye bye

 

   

Av Felicia larsson - 12 juli 2012 17:44

                     

                                       

 

Av Felicia larsson - 11 juli 2012 12:44








 

Klev upp för ungefär 2 timmar, såg på film MYSSSIGGT! :D

Jag har bestämt mig för en grej som ni kommer få veta i ett anat inlägg :)

Men men idag: ska vi få främande elr en familje middag kommer det att bli.

Mormor & morfar kommer men även mammas: mormor & morfar(dom är här och hälsar på,bor i stockholm.)

Och tror även att Moster & robin kommer & så klart Kusinerna Ludde & Wille :)

Men nu ska jag göra mig iordning  sen drar det nog ut och fotar lite :)

bye bye

 

Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards