Limited Edition

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia larsson - 6 juli 2012 11:17

 

                                                  One directin

Idag: ska jag ... vet inte får väl se!

Just nu: kollar på weheartit (inspiration).

Igår: håler på att fixa min gammla skateboard, den var helt bläää... så nu ska jag göra 

den som ny! :)

Bilder kommer när den är klar! :)

 




Av Felicia larsson - 5 juli 2012 15:22

 




I Heart Streetwear - <a href=Topstreetwear.com" width="150" height="30" />

 

Av Felicia larsson - 5 juli 2012 14:30

Heey alla!

Nu kommer bloggen vara i full gång igen!

Bilder från resan kommer att dyka upp non gång :D

Jag kommer att stana hemma nu, det var super skönt att komma hemmmm!!

Så jag har länktat och missat mycket!

JAG HAR JU MISSAT ALEX´s födelsedag fy...!

Så jag drar ett stort GRATTIS HÄR från min blogg!! 


IDAG fyller min bästaste bästa vännnn år PETRA GRATTIS!! Kram på dig!


PÅ måndag fyller MELLIII år så då blir det att sova hos henne med massor med lurigheter! 


Det är många som fyller år nu så jag tror att jag ska på stan nån dag för att köpa presenter! :)

men nu ska jag göra massor med saker så BYE BYE! :)

 

 

Av Felicia larsson - 2 juli 2012 11:00

                   

 

  

Av Felicia larsson - 1 juli 2012 21:35

 

Heej heej!!

Nu är jag tillbaka för stunden.

Idag har jag vart på furuviks djurpark :)

Har vunit en marabou, kexchoklad, chip i massor & toblerone (stavning)

Imorgon ska vi dit igen men för att bada men även spela lite till :D

Idag har jag även sät massor med djur t.e.x flamingos, lamor, kängerur, apor...

Snart blir det att sova för ska upp tidigt. och är ganska tröt eftersom att det blev en

tidig morgon, jag har åk karuseler TODAY mycket kul!!! :D

Ska gå nu så bye bye vi ses snart igen :)

 



Follow on Bloglovin

   

 

                  

3 besvarade frågor
Instagram

Ovido - Quiz & Flashcards